Pannenkoekenhuis De Konijnenberg in Heemstede verrast familie van Gea Weijers

© Foto Cyclomedia
Heemstede

Vanwege haar verjaardag zou Gea Weijers uit Bennebroek met de kinderen en kleinkinderen naar Pannenkoekenhuis De Konijnenberg in Heemstede gaan, ware het niet dat de coronamaatregelen zulks verhinderen.

,,Toen kwam het idee om de pannenkoeken op dezelfde tijd te laten bezorgen op beide adressen. Precies op tijd werden de pannenkoeken bezorgd met op beide adressen een vuurwerkstaafje. Op deze manier konden wij met videobellen samen eten én de Konijnenberg steunen. Helaas ontbrak de stroganoffsaus, maar binnen korte tijd werd de saus nageleverd met twee extra pannenkoeken en een verrassingsei voor de kleinkinderen. Een dikke pluim.”

Hema fotoservice

Tineke Bakker uit Bovenkarspel wil graag de uitstekende service roemen van de fotoservice van de Hema. Ze had een mooie foto op canvasdoek laten afdrukken van haar kleinzoontje. ,,Helaas was de leuke tekst op zijn shirtje in spiegelbeeld afgedrukt. Zo jammer.” Ze nam contact op en kreeg het aanbod de foto nogmaals door te sturen met een extra vermelding. ,,Binnen een paar dagen had ik een nieuwe canvas foto met de juiste tekst. Ik ben zo blij met deze super fotoservice!”

Gemeente Leiden

Wouter Swart uit Leiden prijst de gemeente. Nadat de kliko’s met gft waren geleegd bleek die van hem nog vol. Hij liet de bak op straat staan en na zijn telefoontje naar de gemeente werd de kliko de volgende dag alsnog geleegd en netjes op zijn erg teruggezet. ’Klasse!’

Expert Huizen

Expert in Huizen krijgt de zoveelste schouderklop, nu van plaatsgenoot Marijke Klomp-Bakker. ,,Zes weken geleden kocht ik daar een scheerapparaat voor mijn demente vader die in een verpleeghuis zit. Ik kocht er een die gebruiksvriendelijk was omdat mijn vader geholpen wordt door verschillende verzorgenden. Onder de kraan houden en het binnenwerk is schoon. Helaas was er toch iets mis gegaan en ben terug gegaan naar de winkel. Degene die mij hielp heeft echt van alles geprobeerd maar ook hij kon het apparaat niet meer aan de gang krijgen. Hij maakte een doos open van een nieuw apparaat en verwisselde de kop. Ik kreeg hem zo weer mee. Echt klasse die service.”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail ons en vergeet niet uw woonplaats te vermelden.