Revanche van Dierenpark Van Blanckendaell in Tuitjenhorn

© Foto Pixabay

Het bezoek van Gré Gobes-Dekker uit Enkhuizen en haar kleinkinderen aan Dierenpark Van Blanckendaell in Tuitjenhorn verliep anders dan verwacht.

Toen mevrouw Gobes-Dekker naar het park ging, waren er wat gesloten plekken. „De kinderen genoten enorm van de dieren die nog wel te zien waren, maar ik vond het jammer dat met name de grote dieren al op stal waren. Toen ik later suggereerde de website aan te passen, kregen we excuses en werden we uitgenodigd het park nogmaals te bezoeken en er dan een gezellige dag van te maken. We gaan hiervan zeker in het voorjaar gebruik maken. Wat een topservice!”

Expedia

Na veel slechte ervaringen te hebben gelezen over restitutie van geannuleerde vliegtickets, mailt Florine Kingma uit Haarlem haar positieve verhaal. Haar uitstapje naar Madrid in juni ging niet door en ze accepteerde KLM-vouchers. In oktober zag het er niet naar uit dat ze op korte termijn nog op vakantie zou gaan, dus vroeg ze restitutie. KLM verwees haar naar Expedia, waar de reis was geboekt. „Google maar eens op ’restitutie expedia’, de term ’oplichters’ is nog de aardigste benaming die je tegenkomt. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Eind november vroeg ik Expedia om terugbetaling van de tickets/vouchers en binnen twee weken, zonder enige extra actie of aanmaning van mijn kant, stond het gehele bedrag op mijn rekening!”

Radio Bakker Heiloo

Radio Bakker in Heiloo wordt geprezen door Frans Al uit Heiloo. Na de tijdig aan Ziggo doorgegeven verhuizing van moeder De Winter was er geen signaal. Hun monteur zou pas na tien dagen tijd hebben. Frans Al: „En dat voor een 90-jarige in verplichte quarantaine, die niet van de kamer af mocht! Radio Bakker Heiloo kon dezelfde middag en heeft het probleem verholpen. Een doorgeknipte draad was teruggestopt in de leiding. Zodoende was het probleem niet zichtbaar, maar wel snel en mensvriendelijk opgelost. Uitgangspunt van de heer Bakker: die mensen in de woonzorg hebben twee vensters en die wil ik zo snel en zo goed mogelijk helpen! Mijn dag kon niet meer stuk.”

Slaapkenner Zuidervaart

In januari 2018 kocht Femie de Jager bij Slaapkenner Zuidervaart bij haar in Heemskerk een dure matras. Na ruim een jaar werd ze met rug- en tailleklachten wakker. „Het voelde ’s morgens alsof ik in een diepe kuil lag. De heer Zuidervaart kwam kijken, draaide de lattenbodem om en adviseerde mij om 15 centimeter lager, dat wil zeggen richting voeteneind, te gaan liggen, zodat mijn bekken op het bekkengedeelte van de matras lag. Dit is ook ruim een jaar goed gegaan totdat dezelfde klachten weer begonnen. Zuidervaart kwam weer kijken, de matras was prima. Omdat ik toch veel klachten had, is mijn matras geheel kosteloos bij de fabriek omgeruild voor een steviger uitvoering. Ik slaap nu heerlijk.”

Uw compliment?

Bent u ook onder de indruk van de klantenservice die u heeft ondervonden? Mail ons en vergeet niet uw woonplaats te vermelden.

Net binnen