Hulde aan de KLM, zo snel kan restitutie vouchers ook gaan...

© Foto KLM

Zo kan het dus ook, schrijft Aad Koelewijn uit Alkmaar over zijn ervaring met onze nationale trots, de KLM.

,,Na diverse verhalen over het toekennen van vouchers en het uitbetalen daarvan mag dit ook wel eens gezegd worden: Begin mei kregen wij twee vouchers van KLM vanwege niet te gebruiken tickets bestemd voor vakantie in Spanje. Omdat van de coronapandemie het einde nog niet in zicht is besloot ik op Tweede Kerstdag een aanvraag te starten voor uitbetaling. Drie dagen later kreeg ik een mail dat het bedrag van de vouchers teruggestort zou worden en dezelfde dag stond alles weer op mijn rekening. Hoe snel kan het gaan! Daarvoor: hulde aan KLM.”

Groot Krommenie

Schoenwinkel Groot in Krommenie wordt geprezen door Wouter van Diermen uit Wormer. Hij loopt al jaren tot volle tevredenheid elke zomer op Birkenstocks, van die gezonde slippers. ,,Met enige regelmaat koop ik dan ook een nieuw paar bij Groot in Krommenie, zo ook dus afgelopen voorjaar. Als de zomer echt voorbij is dan berg ik ze op voor het volgende seizoen. Bij dit opbergen ontdekte ik een slijtage in het voetbed. Iets wat ik nog niet eerder bij dit product had bemerkt. Ik liet dit zien in de schoenwinkel en ook daar keek men vreemd op. Kortom: Na enig overleg met de leverancier kreeg ik zondermeer een nieuw paar mee. Alvast voor volgend jaar! Grote klasse en wat fijn dat de plaatselijke winkels deze service gewoon vinden!”

Vodafoon

Alle lof, niet voor Almhof maar de service van Vodafoon. Dat mailt Gerdi Vernooij uit Loosdrecht. Haar mobiel was kapot en ze kon hem inleveren bij de winkel in Hilversum, waar drie medewerkers aanwezig waren voor serviceverlening en reparatie-afhandeling. ,,Op zich al prima in deze tijd. Binnen een week was-ie gerepareerd én bij mijn thuis afgeleverd. Forse reparatie: printplaat, accu en achterkant vervangen. En dat alles binnen de garantie van 24 maanden.”

Altena Haarlem

Een ’geweldig bericht’ van Mevrouw Kaptein uit Overveen. Haar wasmachine begaf het, ze belde de firma Altena in Haarlem en 2,5 uur later stond er al iemand voor de deur.

Aan een nieuwe viel niet te ontkomen. De dag daarna werd deze al geleverd en aangesloten. ,,Mijn complimenten. Mensen koop bij kleine winkels, vooral in deze coronatijd. Ze hebben het al moeilijk genoeg om op te boksen tegen de grote winkels. Ze verrichten geweldig werk.”

Uw compliment:

Heeft u ook een mooie ervaring en wilt u een compliment doorgeven? Mail ons!