Albert Heijn Warmenhuizen geprezen voor zijn stickerboek

Thea Hof-Smit is meteen enthousiast als Albert Heijn van de familie Van Duin in Warmenhuizen het gratis stickerboek ’Dorpen achter de duinen’ aanbiedt.

Klanten krijgen bij hun boodschappen fotostickers om in te plakken. „Wonend in Tuitjenhorn, waar ook winkels zijn, komen wij wél bij Albert Heijn maar ons bezoek bleek toch te kort om aan alle benodigde stickers te kunnen komen. Geen probleem, vertelde het altijd vriendelijke personeelslid. ’U geeft ons een briefje met de ontbrekende nummers en met dit ontvangstbonnetje kunt u 17 maart uw ontbrekende plaatjes halen’. Vandaag heb ik de ontbrekende stickers gehaald die in een enveloppe, op nummer gesorteerd, ons prachtige boek compleet maken. Wat een uitzoekerij zal dat geweest zijn om dát voor klanten te doen en wát een geweldige service! Familie Van Duin én medewerkers, heel hartelijk dank!”

First Man Katwijk

Kees van der Vijver uit Rijnsburg meldt een goede actie van First Man in Katwijk. De broek die hij daar in december had gekocht vertoonde eerder deze maand al behoorlijke slijtplekken. Te snel, oordeelde de eigenaar van de winkel. Direct werd een nieuwe broek besteld die Van der Vijver een week later kon ophalen. „Wat een geweldige service!”

BabyBorn

Van Lex Visser uit Hilversum krijgt BabyBorn een vette pluim, zoals hij dat noemt. Zijn kleindochter had voor haar verjaardag een poppenstoeltje gekregen die ze aan de eettafel kan haken zodat de pop kan mee-eten. Een van die bevestigingsbeugels brak onlangs af. Of opa dat kon lijmen, want opa kan alles... Maar hij verkoos even te mailen of BabyBorn misschien losse beugels heeft. Het antwoord was: er zit twee jaar garantie op, ga ermee naar de winkel en u krijgt een nieuwe. Het stoeltje was gekocht bij Wehkamp. Die reageert minder leuk: er zit maar één jaar garantie op en dat is voorbij. Als meneer Visser dan weer contact met BabyBorn zoekt, vragen ze hem om foto’s en sturen ze meteen een nieuw stoeltje. „Kijk, dat is service van BabyBorn. Dikke neus voor Wehkamp.”

Jumbo

Kort voor Pasen zoekt Nel Ruigewaard uit Akersloot vergeefs naar paaseieren die ze voor haar kleinkinderen wil verstoppen. Uiteindelijk komt ze terecht bij Jumbo Uitgeest, haar vaste winkel, waar nog wat eitjes en haasjes ter decoratie liggen. Ze vraagt ernaar, maar die worden niet verkocht. Maar: „Ik sta bij de kassa om af te rekenen, komt de cheffin naar me toe met wat paaseieren en zegt ’Maak de kinderen maar blij’ en ik hoefde ze niet te betalen. Kinderen en oma heel blij. Wat een service.”

Halfords Den Helder

De fiets van Rudi Nieuwenhuijs staat op slot, met een kabel aan een paaltje en dan breekt de sleutel. Hij belt Halfords bij hem in Den Helder die prompt met een busje langskomt, hem bevrijdt, aanbiedt hem thuis te brengen en de fiets daarna snel weet te repareren. ,Zonder dure rekening naast de kosten voor het nieuwe slot. Meneer Bol en meneer Amazon doen dit niet. Hulde. Houd de lokale winkeliers in ere.”

Uw compliment?

Heeft u ook een aardig staaltje service ervaren? Mail het ons en vergeet dan niet uw woonplaats te vermelden.

Net binnen