Belevenissen.nl lost het ’chateau migraine’-dossier op

© Foto Pixabay

Durk Geertsma

Nee, het gaat niet over slechte wijn, maar over het niet kunnen verzilveren van een wijnarrangement.

Astrid Honing mailt een vervelende ervaring met belevenissen.nl. Haar man had in januari 2020 voor een ambtsjubileum een wijnarrangement in het Nederlands Wijnmuseum in Arnhem gekregen. Inclusief voucher voor een overnachting. Altijd leuk als je in Hoorn woont. Maar goed: het wijnmuseum was natuurlijk lange tijd dicht en toen mevrouw Honing contact opnam over een verlenging bleek dat op geen enkele manier bespreekbaar.

Op de website van belevenissen.nl staat dat het verlengen vanwege corona alleen kan in de twee maanden voor het verlopen van de kaart. Maar ja, wie zat er in januari 2021 aan wat anders te denken dan aan corona? En heeft de overheid ook geen vergevorderde plannen om alle cadeaubonnen een standaard geldigheid van twee jaar te geven?

We leggen die argumenten voor aan de organisatie achter belevenissen.nl en binnen het uur is de zaak ’voor deze ene keer’ geregeld. Honing krijgt een nieuwe wijnbon. Mooi geregeld door Belevenissen.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!