Premium

Lezers geven complimenten aan bedrijven: service van Beverwijks restaurant is bijna ongelooflijk

Lezers geven complimenten aan bedrijven: service van Beverwijks restaurant is bijna ongelooflijk

Het servicebetoon van restaurant Brafoer in Beverwijk is bijna ongelooflijk.

De 88-jarige mevrouw Pels uit Muiderberg had er gegeten. Ze was er gekomen met de Valys. Na het eten belde ze voor opnieuw een taxi. Die moest helemaal uit Friesland komen. Het zou lang gaan duren. Toen Brafoer dat hoorde, werd een serveerster vrijgemaakt die mevrouw Pels met het bedrijfsbusje naar huis bracht. ,,Ik krijg nog kippevel als ik er aan denk. Dit verdient een héél grote pluim!’

Hoogenbosch Haarlem

Mocht je nog om schoenen verlegen zitten, ga dan beslist naar Kees Hoogenbosch in de Cronjéstraat in Haarlem, adviseert Nel Gozeling uit Haarlem. „Ondanks de hitte en dientengevolge plakkerige voeten (aan mijn kant) loopt hij onvermoeibaar naar het magazijn tot hij de perfecte schoen voor je heeft gevonden. Super vriendelijk en super vakbekwaam!”

Aldi

Jan Meijer uit Hoofddorp mailt een compliment voor Aldi. Daar had hij een fietspomp gekocht, maar na een paar keer banen oppompen vertikte het ding het verder. Hij zag dat de lijm tussen voetstuk en cilinder losliet. Via de fabrikant waar hij niet moest zijn kwam hij weer bij Aldi die beaamt dat dit niet aan hun kwaliteitseisen voldoet. Hij krijgt zijn geld terug.

Brabantia

Willem Hemels uit Alkmaar steekt de loftrompet over Brabantia. „Na drie jaar brak er een onderdeel af van de droogmolen. Na het zoeken naar de garantievoorwaarden en de aankoopbon die ik helaas niet meer had heb ik van Brabantia toch een heel nieuwe droogmolen gekregen en dat vind ik nu eens heel top van Brabantia.”

Edwin Groen

Weer eens een compliment voor rijwielzaak Edwin Groen in Heerhugowaard. Dit keer van Willem Jan Brink uit Alkmaar. De oplader van zijn ebike deed het niet meer en Brink vreesde een dure nieuwe omdat de garantietermijn voorbij was. Maar Groen stuurde de oplader naar de fabriek. Het resultaat is dat de fabriek en Edwin Groen hebben besloten om samen de kosten voor een nieuwe oplader op zich te nemen. ’Ik stond perplex. Een grote pluim voor Barry en zijn collega's.’

Moné Beverwijk

Betty Frankemölle uit Heemskerk ontdekte bij Moné Lederwaren in Beverwijk ’dat echte Service met een grote S’ nog bestaat. Twee jaar en zes weken na de aankoop van haar koffer ging ze ermee terug omdat bij de laatste vlucht een wieltje verloren was gegaan. En ook het slot werkte niet meer. Bij Moné gingen ze op zoek naar een wieltje dat werd gevonden en ook het slot werd gerepareerd, kosteloos, ondanks de verlopen garantie.

Eurom

Zo’n 300 euro had Henk Arbon uit Oudkarspel uitgegeven aan een speciale lamp voor zijn Eurom terrasheater. De lamp zou volgens opgave wel 8000 uur meegaan. Toch begaf hij het twee jaar later al na pakweg 200 branduren. Eurom in Genemuiden stuurde meteen gratis een nieuwe lamp. Eind 2017 begaf ook die dure lamp het. Daarop werd gevraagd de heater op te sturen, het zou met roetvorming op de contactpunten te maken kunnen hebben. Door omstandigheden gebeurde dat pas onlangs, mailt meneer Arbon. ,,Nu ontving ik, zonder verder commentaar, een volledig nieuwe heater van hetzelfde type! Klasse!”

Praxis Wormerveer

In het nieuwe appartement van Cor de Ligt uit Wormer ging het fout met de ondervloer. Het pvc ging golven, geen gezicht. Iemand van Praxis kwam kijken en zag de fout gelijk. Tot tevredenheid van meneer De Ligt heeft Praxis goed nieuws voor hem. ,,Ze hebben de vloer en ondervloer vergoed. Klasse!”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail het ons en vergeet niet uw woonplaats te vermelden.