Meer lezers melden verpulverde schoenen van Ecco

De ervaringen van Lida Meijer, die met het probleem zat van verpulverde schoenzolen bij haar Ecco wandelschoenen, zijn niet uniek. Het verhaaltje in de krant leverde een aantal soortgelijke ervaringen op.

Rina van den Nouland uit Sassenheim gooide vorig jaar drie paar Ecco schoenen in de vuilnisbak vanwege hetzelfde probleem. „Twee paar waren nauwelijks gedragen. Voor ons dus geen Ecco’s meer ondanks dat ze wel heel fijn lopen.”

Vera van der Wal uit Leiden is vooral op zoek naar het juiste contactadres bij Ecco. Dat is customerservice.nl@ecco.com, waarbij moet worden aangetekend dat klachten altijd eerst bij de verkoper van de schoenen gedeponeerd moeten worden.

Willem Mulder uit Julianadorp vindt dat ’gerecycled rubber gewoon van slechte kwaliteit is’. Hij heeft zijn probleem opgelost door een ander merk schoenen te kopen…

Ronald Rotteveel mailt over de schoenen van zijn vrouw. Reclameren bij Ecco had geen effect. „Ecco maakte gebruik van hun optie om ons terug te sturen naar de winkelier waar wij gekocht hadden.” Hij heeft het verder laten rusten, maar de onvrede blijft. „Een fabriek/leverancier als Ecco zou 100% achter zijn product moeten staan.”

Ria van Luinen uit Warmond loopt al 15 jaar op Ecco, vroeger nooit problemen, maar de kwaliteit loopt hard terug. Nu is na twee jaar de zool al half weg. ,,Ik hoor er meer mensen over.”

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!