Bon van Samsung niet zo ’fresh’ meer...

Een krat vol gezondheid.

Een krat vol gezondheid.© foto Getty Images

Durk Geertsma

Coby van Elsdingen moet wel heel lang wachten op haar tegoedbon die ze van Samsung zal krijgen voor ’Hello Fresh’.

Van Elsdingen die in Scharwoude woont koopt een mooie koel/vriescombinatie van Samsung en vult de gegevens in die nodig zijn om in aanmerking te komen voor de bon van 50 euro. Het is dan 9 april. Maar al wat er gebeurt: geen bon. Bellen en appen helpt niet. Ze wordt gevraagd om geduld te hebben. Maar zes maanden lijkt ons ook wel erg lang.

Wij benaderen Samsung en ook wij moeten geduld hebben, maar na een herinneringsmail gaat het dan toch snel. Natascha Derogee van pr-bureau Hvdm biedt namens Samsung excuses aan. ,,We hebben haar via onze klantenservice onvoldoende kunnen helpen.’’ De bon, ter waarde van 75 euro, dus 25 euro extra, is opgestuurd en heeft een verlengde geldigheidsduur gekregen tot 31 december van dit jaar. En er wordt een bos bloemen bij Van Elsdingen thuis bezorgd namens Samsung. Netjes.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van het Ombudsteam? Mail ons!