Rianne Meijer grossiert in complimenten
Rianne Meijer uit Driehuis stuurt maar liefst twee complimenten in. Leuk!
De eerste is voor Karwei Beverwijk waar ze drie buitenlampen had gekocht. Een sloeg helemaal wit uit. Oxidatie bleek. Na het sturen van een e-mail en foto naar de klantenservice, kreeg ze al snel antwoord. Ze kon een andere lamp uitzoeken. ,,Zonder gedoe, moeilijke vragen, of zelfs de kassabon te laten zien. Wat een mooie service!” Haar tweede schouderklop is voor Leen Bakker. Hun hoes voor de buiten-loungeset bleek niet waterdicht. Op haar e-mail kwam meteen antwoord. Haar hoes was niet meer leverbaar, of ze een waardebon een goede oplossing vond? ,,Ja natuurlijk! Ik kreeg een waardebon voor het bedrag van de oude hoes, 59,95 euro zodat ik een nieuwe hoes kan kopen. Klasse!”
Hans van den Hoorn uit Bennebroek spreekt zijn waardering uit voor de uitstekende service, de vakkundigheid en de klantvriendelijkheid van de medewerkers van Save & Secure van der Meer in Heemstede. ,,Ik heb meerdere malen mogen ervaren dat wanneer ik in de veronderstelling was dat ik een heel nieuw slot zou moeten aanschaffen, de medewerkers achter de balie op eigen initiatief met een aanzienlijk goedkoper alternatief kwamen. Waarvoor nogmaals hartelijk dank.”
Joop en Jenny Haas uit Heemskerk prijzen het installatieteam van De Schouw Haarden in Egmond aan den Hoef. Er was een probleem bij het installeren van de houtkachel in de vorm van aanslag op het plafond en de muren bij gebruik van de kachel. ,,Robbert heeft het rookkanaal anders laten lopen wat een gigantische ingreep was. Hij heeft dat heel netjes gedaan en zoals het er nu uitziet lijkt het probleem opgelost. Een groot compliment voor hun inzet en kosteloze service.”
Uw compliment?
Heeft u ook iets aardigs meegemaakt, mail het ons alstublieft. Vergeet u niet uw woonplaats erbij te vermelden?