Hans Gelderman slaapt warm dankzij CMRD Warehouse

Hans Gelderman uit Warmond kocht vorig jaar twee lekker lange elektrische onderdekens bij CMRD Warehouse in Dedemsvaart. Onlangs leken beide instelknoppen van een van de schakelkastjes niet goed te werken.

Uit vrees dat ze na verloop van tijd lam zouden worden, vroeg hij of er nog garantie op zat. Per omgaande antwoordde CMRD dat de schakelkastjes niet los leverbaar zijn en dat ze hem een nieuwe elektrische deken gingen sturen. Twee dagen later was die binnen. ’Geweldige service, geen gedoe, handelen en doen!’

’Vorige week ging mijn plisse gordijn door eigen toedoen kapot’, mailt Carla v.d. Horst uit Bergen. ’Hing scheef naar een kant. Appte daarom de mede-eigenaar van Harm&Es in Heerhugowaard. De volgende dag kreeg ik berichtje: Of ik thuis was, dan kwam hij het even maken. Vier jaar geleden bij hen gekocht en door hen laten ophangen. De reparatie was service, hoefde niets te betalen!’

Ineke van der Eng uit Akersloot complimenteert het Marius van Dokkum Museum in Harderwijk. Op haar ’klacht’ dat er twee stukjes ontbraken in een puzzel van Marius nam het museum contact op met de maker, Art Revisited. Het resultaat: kosteloos werd een nieuwe puzzel opgestuurd met daarbij een leuke kaart van de kunstenaar. ’Top service.’

Tot twee keer toe kreeg Léon Schaaf uit Blokker last van ’crazing’ allemaal kleine krasjes op zijn brilleglazen. De eerste keer kreeg hij van Puur Optiek in Hoorn meteen nieuwe glazen, de tweede keer (na een jaar) toen de garantie van zijn bril verlopen was, moest de opticien de fabrikant van gratis vervanging zien te overtuigen, maar dat lukte. ’Door hen zie ik weer helder. Alle lof voor Puur te Hoorn.’

Uw compliment?

Heeft u ook iets aardigs meegemaakt dat zich leent voor deze rubriek met goed nieuws? Mail ons en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Net binnen